Jeżeli jesteście zainteresowani naszymi produktami, podajemy kilka wskazówek jak złożyć zamówienie.
1. Należy napisać do nas mail na: biuro@paperstick.pl
2. W treści maila powinny znaleźć się:
* nazwa produktu
* ilość szt.
* rodzaj papieru (papiery dostępne w zakładce wzornik)
* informacja o sposobie odbioru przesyłki (paczkomat InPost, przesyłka kurierska, odbiór osobisty) + nr. telefonu dla kuriera lub do Paczkomatu
* dane kontaktowe
(dane kontaktowe w przypadku przesyłki będą danymi do wysłania)
3. Po otrzymaniu od Państwa maila wysyłamy zamówienie z danymi do przelewu. Jeżeli mamy wystawić fakturę na firmę, prosimy podać dane do faktury. W przypadku braku danych do faktury, wystawimy paragon. Zamówienie ważne jest 7 dni. Po upływie daty płatności zamówienie jest anulowane.
4. Zamówienie wykonujemy po dokonaniu przelewu przedpłaty.
Termin realizacji zlecenia liczony jest od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto.
Zamawiający każdorazowo zostaje poinformowany o terminie realizacji.