Jeżeli jesteście zainteresowani naszymi produktami, podajemy kilka wskazówek jak złożyć zamówienie.

1. Należy napisać do nas mail na: biuro@paperstick.pl

2. W treści maila powinny znaleźć się:

       * nazwa produktu

       * ilość szt.

       * rodzaj papieru (papiery dostępne w zakładce wzornik)

       * informacja o sposobie odbioru przesyłki (paczkomat InPost, przesyłka kurierska, odbiór osobisty) + nr. telefonu dla kuriera lub do Paczkomatu

       * dane kontaktowe

       (dane kontaktowe w przypadku przesyłki będą danymi do wysłania)

3. Po otrzymaniu od Państwa maila wysyłamy zamówienie z danymi do przelewu.  Jeżeli mamy wystawić fakturę na firmę, prosimy podać dane do faktury.  W przypadku braku danych do faktury, wystawimy paragon. Zamówienie ważne jest 7 dni. Po upływie daty płatności zamówienie jest anulowane.

4. Zamówienie wykonujemy po dokonaniu przelewu przedpłaty.

    Termin realizacji zlecenia liczony jest od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto.

    Zamawiający każdorazowo zostaje poinformowany o terminie realizacji.